Ook als businessmom wil je dat je kinderen er leuk en hip bijlopen. Maar juist als businessmom heb je weinig tijd om met je kinderen eens uitgebreid te gaan winkelen. Vooral ook omdat de kinderen van tegenwoordig een uitgelezen smaak hebben. Dankzij social media weten ze precies wat in is en waar je absoluut niet meer in kan lopen. Het is als moderne vrouw moeilijk om toe te geven, maar meestal weten ze dat nog beter dan jij. Dus is het veel handiger om samen met je kids online te shoppen naar kinderkleding. Online is zoveel keuze en de kinderen weten vaak wel wat ze leuk vinden. Dan is het een kwestie van bestellen en je kunt het thuis lekker passen. Dat scheelt ook een hoop gedoe. Overigens zal je wel merken dat er twee merken erg populair zijn bij kinderen: DSquared kinderkleding en Kenzo kinderkleding.
DSquared: Italiaans en stoer
DSquared kinderkleding is een internationaal merk dat is opgericht door een tweeling. Dean en Dan komen oorspronkelijk uit Toronto, maar ze wonen nu in Groot Brittannië. En ze hebben Italiaanse roots. Dat is dan ook de basis voor hun stoere merk kinderkleding. Het merk kenmerkt zich door een simplistisch design en inmiddels is het merk razend populair onder jongeren. Ook mijn kinderen dragen het veel, voornamelijk omdat het prima is te combineren met andere merken. Samen met mijn kids koop ik het online en ik hoef eigenlijk nooit iets terug te sturen. Het past altijd en ze vinden het fantastisch.
Kenzo Kinderkleding
De kunstzinnige en innovatieve prints van Kenzo kinderkleding spreken mijn kinderen ook erg aan. Vooral de oudste houdt ervan op te vallen en dat doe je met deze kleding wel. Het bekendste item van dit merk is de tijger, het logo dat steeds weer terugkomt op de shirts. Mijn oudste heeft er zelfs een paar varianten van in de kast hangen. Ik als volwassene heb wel bewondering voor het statement dat hij ermee wil maken. Kenzo kinderkleding is sowieso opvallend en ik vind het ook wel getuigen van lef dat de kinderen duidelijk zo’n ander spoor zoeken dan hun ouders. Zelf houd ik meer van rustigere, niet opvallende kleding. Tja, het begint al jong, het afzetten tegen de ouders. Hoe dan ook, als drukke businessmom werkt online shoppen gewoon het beste. En omdat mijn kinderen toch wel weten wat ze willen zijn we zo klaar. Dat scheelt een hoop tijd!